MLL Lapuan yhdistys ry

Tervetuloa Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lapuan yhdistyksen sivuille. Yhdistyksemme on perustettu  1922 ja on  ensimmäisiä MLL yhdistyksiä Pohjanmaalla. Yhdistyksellämme toimii aktiivisesti perhekahvila ja useampana kesänä olemme järjestäneet lapsiperheille suunnatun ilmaistapahtuman Vanhan Paukun alueella. Osallistumme erilaisiin tapahtumiin ja tempauksiin sekä paikallisesti että ympäryskunnissa.

AJANKOHTAISTA!

KOKOUSKUTSU

Tervetuloa Mll Lapuan yhdistys ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen tiistaina 21.5. klo 17 alkaen. Sääntömääräisten asioiden lisäksi täydennämme hallitusta, joten nyt olisi loistava tilaisuus hypätä mukavaan porukkaan suunnittelemaan ja toteuttamaan erilaisia tempauksia lapualaisten lapsiperheiden hyväksi. Kokous järjestetään Perhekeskus Ilonan tiloissa (Asemakatu 3, 2.kerros). Kahvitarjoilu. Jotta osaamme varautua riittävällä määrällä tarjottavaa, sitovat ilmoittautumiset osoitteen lapuan.yhdistys@mll.fi  19.5.2023 mennessä.

Osallistuaksesi kokoukseen ja hallitustyöhön sinun tulee olla yhdistyksemme jäsen. Hallitustyö on vapaaehtoista, eikä siitä makseta rahaa. Paras palkka vapaaehtoistyössä on nähdä pienet ja vähän isommatkin iloiset kasvot.