KOKOUSKUTSU

Tervetuloa Mll Lapuan yhdistys ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen maanantaina 4.12 klo 18 alkaen. Sääntömääräisten asioiden lisäksi täydennämme hallitusta, joten nyt olisi loistava tilaisuus hypätä mukavaan porukkaan suunnittelemaan ja toteuttamaan erilaisia tempauksia lapualaisten lapsiperheiden hyväksi. Kokous järjestetään Cell Ravintolat (Latojantie 11) jossa ruokatarjoilu.

Jotta osaamme varautua riittävällä määrällä tarjottavaa, sitovat ilmoittautumiset osoitteeseen lapuan.yhdistys@mll.fi sunnuntaihin 26.11.2023 mennessä.

Osallistuaksesi kokoukseen ja hallitustyöhön sinun tulee olla yhdistyksemme jäsen.

Jäseneksi pääset liittymään tästä; https://www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/

Hallitustyö on vapaaehtoista, eikä siitä makseta rahaa. Paras palkka vapaaehtoistyössä on nähdä pienet ja vähän isommatkin iloiset kasvot. Hallituksemme järjestää viikoittain perhekahvilan ja vuosittain järjestämme Lapset Ensin - ja Joulupuu -keräykset. Hallitustyön kantava ajatus on, että yhdessä kun teemme ja jaamme työtehtävät, ei kukaan rasitu liikaa. Haluaisitko Sinä liittyä nyt MLL Lapuan yhdistyksen hallituksen iloiseen joukkoon?