Perhekahvila

Perhekahvilan ovet aukeavat keskiviikkona 9.8.2023 klo 9-11🎉

Perhekahvilaan  ovat kaikki tervetulleita!

Perhekahvilassa tutustut paikkakunnan muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat ikäistään leikkiseuraa. Perhekahvilassa jutellaan ja kahvitellaan, leikitään lasten kanssa tai kuullaan asiantuntija-alustuksia. Perhekahvilan toimintaa suunnitellaan yhdessä perhekahvilakävijöiden toiveiden mukaisesti. Perhekahvilat syntyvät vanhempien omasta aloitteesta ja toimivat suurimmaksi osaksi vapaaehtoisvoimin.

MLL Lapuan yhdistyksen perhekahvila on keskiviikkoisin perhekeskus Ilonassa Asemakatu 3 (Vanhan Roken yläkerta).

Sisäänkäynti on Roken terassin vierestä, portaat/hissi ylös ja palo-oven jälkeen heti vasemmalle. Mikäli saavut vaunutellen/rattailla, niin nämä saa sisälle suojaan käytävälle "kahvilan" viereen.

Lapuan kaupungin Perhekeskus Ilonan tiloissa lapsilla on tilaa leikkiä ja vanhemmilla mahdollisuus istahtaa kupposen kanssa sohvalle keskustelemaan kanssavanhempien kanssa.

Tiloissa on myös keittiö, missä on mahdollisuus syödä eväät lasten kanssa (omat eväät mukaan). MLL Lapuan yhdistys tarjoaa kahvin/teen/mehun.

Tervetuloa siis perhekahvilaan keskiviikkona 9.8 klo 9-11 Perhekeskus Ilonaan. Nähdään siellä! ❤️

P.s. Etsimme perhekahvilaamme vetäjiä! Jos sulta onnistuu oven aukaisu, kahvin sekä teen keittäminen, olet etsimämme henkilö ❤️ Laita viestiä meille joko FB:ssä, Instagramissa tai sähköpostia osoitteeseen lapuan.yhdistys@mll.fi niin kerromme lisää 😊