Facebook arvontojen säännöt

Arvontaan voi osallistua internetissä sivustolla https://www.facebook.com/mlllapua  kommentoimalla kyseiseen arvontapäivitykseen päivityksessä ilmoitettuna aikana.

Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat, 18 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt. Alle 18-vuotias tarvitsee osallistumiseen vanhempien luvan. Osallistumisoikeutta ei kuitenkaan ole MLL:n Lapuan yhdistyksen hallituksen jäsenillä ja heidän perheenjäsenillään, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan järjestelyjen kanssa.

Yksi henkilö voi osallistua arvontaan ainoastaan yhden kerran.

Arvonta suoritetaan päivityksessä ilmoitetun arvonnan voimassaoloajan päättymisen jälkeen. Osallistumisajan ulkopuolella saapuneita osallistumisia ei hyväksytä arvontaan. Arvonnan järjestäjä ei vastaa mahdollisista tietoliikenneyhteyksiin liittyvistä ongelmista (esimerkiksi katkoksista) arvontaan osallistumisen yhteydessä.

Osallistuneiden kesken arvotaan päivityksessä ilmoitettu palkinto/palkinnot. Palkintoa tai osaa siitä ei voi vaihtaa tai muuttaa rahaksi. Palkinto toimitetaan ainoastaan Suomessa sijaitsevaan osoitteeseen.

Voittajille ilmoitetaan voitosta Facebook-sivulla, vastaamalla voittajan kyseisen päivityksen kommenttiin. Voittajaa pyydetään lähettämään yhteystiedot palkinnon lähettämistä varten Facebookin yksityisviestissä. Jos voittaja ei lähetä yhteystietojaan 1 kuukauden kuluessa voitosta ilmoittamisesta, voidaan arvonta suorittaa uudelleen. Annettuja yhteystietoja ei käytetä markkinointitarkoituksiin.

Osallistumalla arvontaan osanottajat myöntävät, voittaessaan arvonnan palkinnon, arvonnan järjestäjälle oikeuden julkaista heidän nimensä ilman erillistä suostumusta tai korvausta.

Arvonnan järjestäjä voi halutessaan käyttää osallistujien arvontaan osallistumisen yhteydessä antamia kommentteja markkinointitarkoituksiin ilman erillistä ilmoitusta, suostumusta tai korvausta.

Järjestäjä maksaa lakisääteiset arpajaisverot.

Järjestäjä pidättää oikeuden hylätä arvonnasta henkilöt, jotka ovat rikkoneet näitä sääntöjä tai joiden voidaan epäillä käyttäneen osallistumisessa epärehellisiä keinoja. Järjestäjä pidättää itselleen oikeuden sääntömuutoksiin.

Erityisesti huomioitavaa on, että arvonta ei ole Facebookin tai vastaavan median sponsoroima, suosittelema, hallinnoima eikä millään tavalla liity Facebookiin tai vastaavaan mediaan. Osallistuja antaa tietonsa ainoastaan Järjestäjän käyttöön, ei Facebookin tai vastaavan median.